keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Selainongelmia

Ta-daa! Google on sitten päättänyt, että selain, jälleen kerran, on liian vanha toimiakseen täydellisesti. Hienoa. Todella hienoa. Voisiko ne nyt hemmetti vieköön jättää selaimet joksikin aikaa rauhaan?! Äärimmäisen turhauttavaa..

Kuvat siis siirretty jo kahtakin seuraavaa osaa varten ja tarkoitus oli, että olisin sen tulevan osan kirjoittanut tämän yövuoron aikana, mutta... en näe kuvia. Joten eipä siinä sitten minkään. Kirjoitellaan osa sitten myöhemmin. Töissähän siis en voi päivittää itse selainta...

2 kommenttia:

  1. harmi :( mä oon niin innolla odotellut tästä seuraavaa osaa, mutta kai se pitää odottaa sitten vielä vähän pidempään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No juu älä... Työkaveri kyllä vinkkasi mulle, että koneella on olemassa ihan "laillinen" Firefox, mutta kun aloin asentelemaan sitä, tuli erikoisia kysymyksiä ja mun oli pakko lopettaa siihen. Muuten siinä olisi se klassinen riski:
      -Delete all files?
      -Yes.
      -Are you sure?
      -Yes, yes, I am sure.
      .... oops, kone ei toimi... portit ei aukea... hilfe...? =D Joten kun se työkaveri tulee käymään tässä, niin katsotaan josko hän tekisi sille jotain. Sitten mä voin aina osottaa sormella:
      -It wasn't me! It was the other guy!
      =DDDD

      Poista